Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Sommarvideo Karma ,Ångest och Depprisson.

Av hemligt - 8 januari 2013 15:20

Hej bloggen! + alla bloggonläsare. Tänkte skriva ett nytt blogginlägg eftersom jag inte har gjort det på länge. Jag har inte kunnat logga in med mitt konto på länge. Dagens Rubriker:: Idag har jag varit i skolan/gymnasiet. Och vi hade första Engelskalektionen efter jullovet.  vilket var Jättekul tycker jag. Jag har haft lite Ångestkänslor och är VÄLDIGT deprimerad  just nu och måste äta Atarax som är en lungande medicin om man har oro och sömnproblem. Jag har gjort en Sommarvideo som finns på Youtube där jag Pratar om Karma och att

 

ALLA levande varelser har en själ och att vi INTE har rätt att ta någon annans liv.

 

 

Lägger upp den här.  I Augusti fyller jag år Jippe Yeah! Då blir jag 19 det känns väldigt stort eftersom jag får rösta nästa gång det är val och jag är  myndig.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemligt - 5 december 2011 17:27

   har jag varit i skolan och det var ett band som spelade några låtar i dag. Snart är det jul också.  Igår var det den andra advent. Och snart är det julafton fast inte förens om två veckor ungefär. Jag har inte mått så bra den här veckan. Vi ha...

Av hemligt - 25 november 2011 21:00

  Hej Bloggen +  dom som läser den både dom som  har läst den och som precis börjat  läsa den. Jag har haft så  mycket och göra så jag har inte kunnat blogga på ett tag eller på några veckor. Har startat upp i min nya Gymnasieskola. Vad har jag gjort...

Av hemligt - 27 augusti 2011 21:15

Hejsan Bloggen +   alla som läser den och följer den. Både dom som följer den lite grann och dom som har börjat följa den. Jag vet att jag kanske inte har bloggat på ett tag eller någon vecka eller så Men nu är jag tillbaka igen med ett nytt blogginl...

Av hemligt - 12 augusti 2011 18:50

Hej  alla bloggenläsare! jag är tillbaka med ett nytt  bloggupplägg. Jag vill bara börja med att säga att igår fyllde jag sjutton år. Jippie nu  får jag snart rösträtt och kan rösta nästa gång   det är val.Men det är inte förens det blir val nästa gå...

Av hemligt - 22 juli 2011 19:58


  Hej bloggen! och   alla bloggenläsare.   Jag har varit borta i några dagar men nu är jag tillbaka med ett nytt blogginlägg. jag vill börja med att säga att idag har jag varit  vid Årsta Havsbad det ligger en liten bit utanför Västerhaninge.   ...

Presentation


Jag lever just nu som en 17 årig kille med autist syndrom,

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Om du hittar en stulen mobiltelefon på gatan. Vad skulle du göra då?
 Ta reda på vems mobiltelefonen är?
 Gå med den till Polisen och be dom kolla upp ägaren.
 Ta upp telefonen och använda den själv. Det var ju jag som hittade den
 Gå med den till närmaste återvinningscentral om den inte fungerar
  Ge den till en kompis om hon/han behöver den

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards