Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Sommarlov och en tur i stan

Av hemligt - 20 juni 2011 17:22

Hej alla bloggenläsare! Jag vet att ni har undrat var jag har varit någonstans.   Och jag vet att jag har haft en lååååååång bloggpaus (inom parantes) hihihi men nu är  jag tillbaka igen med ett nytt blogginlägg.


Jag vill börja med att säga att idag har jag varit på min fritidsgård och vi har varit i stan idag och ja vi ehm gick och kollade i affärer och vi var t.e.x på HM , Lindex (tror jag), Indiska, (mitt val) ,MQ , The Body Shop för dom har fått in en jättefin  ekologisk och naturvänlig duchtvål eller duchcréme och flaskan var t.e.x gjord av biologiskt nedbrytbar plast miljövänlig plast faktiskt.Den var utan parabener,och två andra också farliga grejer som jag tyvär inte kommer ihåg just nu. Klockan är nu 17:41 och jag ska snart gå iväg till den lokala pizzerian och köpa falafel.För att jag är ensam hemma nämligen. Ha det bra  jag kanske skriver mer imorgon om jag hinner.För på onsdag åker vi till Sundsvall över midsommar stavas det som jag har skrivit det? Och vi ska vara där i fyra dagar. Och vi åker hem igen den tjugosjunde juni. Ha det bra. Och hoppas ni får en rolig midsommar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemligt - 8 januari 2013 15:20

Hej bloggen! + alla bloggonläsare. Tänkte skriva ett nytt blogginlägg eftersom jag inte har gjort det på länge. Jag har inte kunnat logga in med mitt konto på länge. Dagens Rubriker:: Idag har jag varit i skolan/gymnasiet. Och vi hade första Engelska...

Av hemligt - 5 december 2011 17:27

   har jag varit i skolan och det var ett band som spelade några låtar i dag. Snart är det jul också.  Igår var det den andra advent. Och snart är det julafton fast inte förens om två veckor ungefär. Jag har inte mått så bra den här veckan. Vi ha...

Av hemligt - 25 november 2011 21:00

  Hej Bloggen +  dom som läser den både dom som  har läst den och som precis börjat  läsa den. Jag har haft så  mycket och göra så jag har inte kunnat blogga på ett tag eller på några veckor. Har startat upp i min nya Gymnasieskola. Vad har jag gjort...

Av hemligt - 27 augusti 2011 21:15

Hejsan Bloggen +   alla som läser den och följer den. Både dom som följer den lite grann och dom som har börjat följa den. Jag vet att jag kanske inte har bloggat på ett tag eller någon vecka eller så Men nu är jag tillbaka igen med ett nytt blogginl...

Av hemligt - 12 augusti 2011 18:50

Hej  alla bloggenläsare! jag är tillbaka med ett nytt  bloggupplägg. Jag vill bara börja med att säga att igår fyllde jag sjutton år. Jippie nu  får jag snart rösträtt och kan rösta nästa gång   det är val.Men det är inte förens det blir val nästa gå...

Presentation


Jag lever just nu som en 17 årig kille med autist syndrom,

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Om du hittar en stulen mobiltelefon på gatan. Vad skulle du göra då?
 Ta reda på vems mobiltelefonen är?
 Gå med den till Polisen och be dom kolla upp ägaren.
 Ta upp telefonen och använda den själv. Det var ju jag som hittade den
 Gå med den till närmaste återvinningscentral om den inte fungerar
  Ge den till en kompis om hon/han behöver den

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards