Alla inlägg under juli 2011

Av hemligt - 22 juli 2011 19:58

  Hej bloggen! och   alla bloggenläsare.   Jag har varit borta i några dagar men nu är jag tillbaka med ett nytt blogginlägg. jag vill börja med att säga att idag har jag varit  vid Årsta Havsbad det ligger en liten bit utanför Västerhaninge.


Jag var där med min moster Helen och hennes barn vilket var jätttekul verkligen.


Vi åt bland annat  mackor med ost ,mariekex vattenmelon ,och  drack  medhavd jordgubbssaft som Helen hade med sig. Och imorgon kommer mammas kompis Madde och hälsar på.Och på söndag kanske vi ska grilla hos Helen. Nej nu har jag inget mer och skriva på den här bloggen idag,men jag kanske ska skriva mer imorgon. tack för idag. Namaste hej på det indiska språket Hindi och

 Guds frids till er. Må en god Gud höra oss och välsinge oss i moder Durga, Ganesh  och den heliga  Krishnas namn. Amen. p.s jag är hindu nämligen därför får ni lite hinduska budord!



Presentation


Jag lever just nu som en 17 årig kille med autist syndrom,

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Om du hittar en stulen mobiltelefon på gatan. Vad skulle du göra då?
 Ta reda på vems mobiltelefonen är?
 Gå med den till Polisen och be dom kolla upp ägaren.
 Ta upp telefonen och använda den själv. Det var ju jag som hittade den
 Gå med den till närmaste återvinningscentral om den inte fungerar
  Ge den till en kompis om hon/han behöver den

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards