Alla inlägg under december 2011

Av hemligt - 5 december 2011 17:27


 har jag varit i skolan och det var ett band som spelade några låtar i dag.

Snart är det jul också.  Igår var det den andra advent. Och snart är det julafton fast inte förens om två veckor ungefär. Jag har inte mått så bra den här veckan. Vi har bokat en tid på BUP  och jag vet inte när vi får svar från dom. Vi har också pratat med Habliteringscentret i Södertälje och dom har INTE ringt än. (suck. Habliteringscentret är  ungefär som Rehablitering fast för dom som har speciela behov. Där arbetar det många olika personer i ett team   och dom hjälper till i form av psykolger,arbetsterapefter, sjukgymnast,logoped med mera. Ibland brukar jag använda klädnypor för att plåga mig själv. Jag vill plåga mig själv för att jag INTE orkar längre. Jag känner att det är ingen som förstår mig och jag vill därför inte bo i Sverige längre. Men snart är det julafton iallafall och då kanske jag mår lite bättre. Ha det så bra så ses vi snart.Ps jag lägger upp ett videoklipp med lite musik.

Presentation


Jag lever just nu som en 17 årig kille med autist syndrom,

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Om du hittar en stulen mobiltelefon på gatan. Vad skulle du göra då?
 Ta reda på vems mobiltelefonen är?
 Gå med den till Polisen och be dom kolla upp ägaren.
 Ta upp telefonen och använda den själv. Det var ju jag som hittade den
 Gå med den till närmaste återvinningscentral om den inte fungerar
  Ge den till en kompis om hon/han behöver den

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards